Provozní řád festivalu
Organizátorem festivalu Český Majáles (dále též „festival“, „Majáles“, „akce“) je Studentská
organizace Student Zone z.s., se sídlem Nové sady 30, 602 00 Brno.
1. Pořádek a organizaci v místě akce zajišťuje pořadatelská služba. Zástupci této služby budou
označeni zejména identifikačními oděvy a páskami.
2. Návštěvník akce je povinen se v místě akce řídit pokyny pořadatelské služby.
1. Vstupenky je možné zakoupit online, na dobírku, v oficiálních kamenných předprodejích, od
tzv. agentů (studenti spolupracující s Majálesy) a v síti Ticketportal. Více informací na
www.majales.cz.
2. Vstupenku nelze vykoupit zpět či vyměnit, nelze poskytnout duplikát. Vstupenka je určená
pro jeden vstup - po opuštění prostoru konání akce je vstupenka neplatná (je možné se ale
vrátit do prostoru akce na základě ID pásku).
3. Vstupenka je platná pouze s kontrolním ústřižkem, bez úprav a nepoškozená. V případě
oddělení jednotlivých částí vstupenky bude návštěvník na akci vpuštěn pouze za
předpokladu, že sériová čísla na oddělených částech vstupenky se shodují.
4. Pozměňování, falšování či kopírování vstupenek je trestné. Jakékoliv podezření na podvod
(příliš nízká cena vstupenky apod.) hlaste bezodkladně na Policii ČR. Žádné falešné vstupenky
však nebudou nahrazeny za pravé.
5. Držitel vstupenky dává bez jakýchkoliv nároků pořadateli i třetím osobám souhlas ke
zhotovení a zveřejnění jakékoliv formy záznamu akce či záznamu v souvislosti s ní.
6. Zakoupením vstupenky a též jejím předložením u vstupu vyjadřuje její držitel souhlas s tímto
provozním řádem.
1. Brány areálu se otvírají v 12:30.
1. Držitelům klasické vstupenky bude u vstupu odtržen kontrolní ústřižek a vyměněn za ID
pásek. Zbytek vstupenky si návštěvník ponechává – část slouží jako hlasovací lístek pro volbu
Krále, poslední část je M-kupón.
2. Držitelé e-vstupenky procházejí branami označenými nápisem „E-TICKET“. Po ověření QR
kódu, umístěného na vstupence, obdrží návštěvník ID pásku. Zároveň obdrží hlasovací lístek a
M-kupón.
3. Opuštění areálu je možné. Opětovný vstup bude umožněn pouze na základě neporušené ID
pásky. Za ztrátu, porušení nebo odcizení ID pásky nenese organizátor zodpovědnost.
4. Do areálu je přísně zakázáno vnášení omamných, psychotropních a návykových látek,
vodních dýmek, jakýchkoli zbraní, pyrotechniky, skleněných lahví a ostatních nebezpečných
předmětů. Do areálu též není povolené vnášet větší, než povolené množství vlastního jídla a
pití.
5. Každému je umožněno vnést do areálu jednu menší svačinu (1 bageta apod.) a nealko nápoj
v PET lahvi do objemu 0,75l.
6. Psi a jiná zvířata nemají do areálu přístup.
7. Každý návštěvník je povinen se u vstupu podrobit bezpečností kontrole své osoby i obsahu
vnášených osobních věcí či zavazadel. Kontrolu provádí vždy osoba stejného pohlaví. Osoba,
která se odmítne podrobit bezpečnostní kontrole nebo odmítne vydat nebezpečný či
zakázaný předmět, může být z areálu vykázána.
1. Děti do 12 ti let včetně mají vstup na akci zdarma za nutného doprovodu rodiče či jiné
zodpovědné osoby starší 18 ti let. ID pásek si vyzvednou u stánku „Akreditace“ za
současného předložení ID dokladu (kartička pojištěnce, cestovní pas, apod.)
2. Za dítě zodpovídá v místě akce jeho doprovod. Dětská zóna není v místě akce k dispozici.
1. Držitelům průkazu ZTP se po předložení zakoupené vstupenky a tohoto průkazu vrací
paušálně 200Kč u stánku „Akreditace“.
2. Držitelům průkazu ZTP/P se po předložení zakoupené vstupenky a tohoto průkazu vrací
paušálně 200Kč u stánku „Akreditace“. Doprovod má vstup zdarma.
1. Akreditovaní novináři a fotografové mají vstup na festival zdarma. Akreditace se vyřizují
pouze formou online formuláře.
2. Na udělení akreditace není právní nárok.
3. ID páska označená jako PRESS/FOTO je k vyzvednutí u stánku „Akreditace“.
4. Fotografové s FOTO ID páskou mají zajištěn vstup do PITu, a to pouze na první tři písničky
každého interpreta.
1. Držitelé VIP vstupenky si vymění vstupenku za VIP ID pásek u stánku „VIP/Akreditace“
2. VIP návštěvníkům je umožněn vstup do VIP zóny.
1. V areálu je přísně zakázán prodej jakéhokoli druhu i jiné komerční aktivity bez vědomí a
předchozího souhlasu organizátora.
1. Používání amatérských i profesionálních fotoaparátů je na festivalu povoleno.
1. Každý člen Majálesového klubu (dále jen „Klub“) má nárok na zvýhodněnou cenu vstupenky.
Nárok vzniká při koupi vstupenky po uvedení a ověření registrovaného emailu ( e-ticket nebo
vstupenky na dobírku), či předložení ID průkazu v klubovém předprodeji.
2. Každý člen Klubu má nárok na 1-3 piva zdarma. Počet piv se odvíjí od pravidelné účasti na
festivalu.
a. První rok má člen Klubu nárok na jedno pivo zdarma.
b. Druhý rok má člen Klubu nárok na dvě piva zdarma.
c. Třetí a každý další rok má člen Klubu nárok na tři piva zdarma.
4. Piva zdarma v podobě tzv. „pivenek“ si člen Klubu vyzvedne u stánku „Klub“ v místě akce.
Příslušný počet pivenek bude vydán na základě ověření registrace a účasti člena na festivalu
po předložení ID průkazu.
1. Ztráty a nálezy se nacházejí u stánku „Klub“.
1. Na všechny čepované nápoje se v areálu používají vratné plastové kelímky. Kauce za jeden
kelímek je 50 Kč.
2. Použité kelímky se dají vyměnit při koupi dalšího nápoje či vrátit u stánku „Výkup kelímků“.
Jednotlivé prodejní stánky výkup kelímků neprovádějí.
1. Změna programu či zrušení akce jsou vyhrazeny.
2. Při zrušení akce pořadatel oznámí do 10 dnů v místě nákupu vstupenky náhradní termín konání či
způsob vrácení vstupného. Náhrada jiných nákladů (ubytování, doprava, atd.) se neposkytuje.
Veškeré aktuální informace o akci najdete vždy na www.majales.cz. Těšíme se na Vaši návštěvu a
přejeme ty nejlepší zážitky!